JEUGD SCHIETSPORT

Schietvereniging 't Mikpunt ziet de jeugd als toekomst. Je leert op een leuke, leerzame maar veilige manier omgaan met een luchtdrukwapen op onze 10 meter baan. Dit gebeurd natuurlijk onder begeleiding van een van onze ervaren schutters.

Sportschieten is een sport die geschikt is voor alle leeftijden. Een Olympische sport die beoefend kan worden op recreatief en topsport niveau.
De schietsport is één van de veiligste sporten in ons land.

Vanaf 8 jaar ben je bij ons welkom, mits je het wapen zelf kan vasthouden en optillen. In ons vereniginggebouw hebben wij 6 banen. 4 geweerbanen en 2 pistoolbanen. Onze vereniging beschikt over verenigingswapens, om (aspirant) jeugdleden zonder wapen de gelegenheid te bieden de schietsport te beoefenen.

Tijdens je bezoek aan onze vereniging wordt je uitgebreid geïnformeerd over onze vereniging en de schietsport. Je kan vragen stellen en krijgt een introductie les onder begeleiding van één van onze ervaren schutters.

Jeugdleden t/m 17 jaar betalen € 100,00 per jaar aan contributie

en € 17,00 per jaar aan KNSA lidmaatschap.
Voor jeugdleden zijn er geen extra kosten per schietavond, materiaal staat kosteloos ter beschikking.
Op dit moment telt onze vereniging 13 jeugdleden waarvan een deel ook aan wedstrijden mee doen.

Het jeugdschieten vindt plaats op de maandag- en/of donderdagavond van 18.00u tot 19.00u in ons verenigingsgebouw, Alinghoek 16 te Drouwen.

De contributie wordt per jaar, door middel van overboeking betaald.

Kinderen van 8 t/m 17 jaar die kennis willen maken met de schietsport krijgen op een leerzame en veilige manier les van één van onze ervaren schutters. Onder toezicht wordt er geschoten met een luchtdrukgeweer of luchtdrukpistool op onze 10-meter baan.
Ouders mogen uiteraard meekomen om te kijken hoe het er op een schietsportvereniging aan toe gaat.

Wil je langs komen om te kijken of de schietsport iets voor je is? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.

Voor meer informatie en/of aanmelden, vul dan het formulier in.