Nieuwe leden

De schietsport is geschikt voor iedereen. Concentratievermogen, beheersing van de ademhaling en spieren zijn de belangrijkste eigenschappen van een goede sportschutter. Misschien vraagt u zich af of een lidmaatschap van een schietvereniging iets voor u is en lijkt het u leuk om eens kennis te maken met onze vereniging. Dat kan!

Wij zijn iedere maandag- en donderdagavond geopend vanaf 19.00uur tot ca 22.30uur. Wilt u eens langs komen om vrijblijvend de sfeer te proeven dan bent u van harte welkom.
Bent u geïnteresseerd om tijdens uw kennismakingsbezoek ook een paar proefschoten met een luchtgeweer of luchtpistool te lossen? Neem dan contact met ons op. Tegen een kleine vergoeding is dit mogelijk. De kosten bedragen € 15,- Hiervoor mag u 3 avonden komen proefschieten onder begeleiding van een van onze ervaren schutters. Koffie/thee is inbegrepen.

In onze gezellige accommodatie aan de Alinghoek 16 in Drouwen beoefenen wij met ca 45 leden zowel recreatief als in wedstrijdverband de verschillende disciplines die er bij ons mogelijk zijn. Hierbij moet u denken aan luchtpistool of luchtgeweer. Wij schieten niet met vuurwapens.

Met een actief team van vrijwilligers zijn de banen iedere maandagavond vanaf 19.00u tot 22.30u geopend en kan iedereen zijn sport beoefenen. Waarna er aan de bar door veel van onze leden, onder het genot van een drankje nagepraat wordt. Want, ook het sociale aspect is binnen onze vereniging erg belangrijk.

Jeugdleden zijn bij ons welkom vanaf 8 jaar. Onze jeugdleden tot 18 jaar staan elke maandag- en/of donderdagavond van 18.00u - 19.00u op de baan. Voor meer informatie zie de pagina Jeugd Schietsport.

Jeugd